reklama

Centrum osiedla Serbinów w Tarnobrzegu, czyli "śmieci, smród i... pijaczki"

Marcin Radzimowski
Porozwalane meble, zużyty sprzęt agd, przepełnione pojemniki na śmieci i nieskoszona trawa. Taki obrazek spotkać można przy bloku numer 29 na ulicy Dąbrowskiej w Tarnobrzegu.

O sytuacji na osiedlu Serbinów, informuje pan Stanisław, który pod kilka adresów wysłał e-maila ze zdjęciami wykonanymi w poniedziałek.

- (...) pozwoliłem sobie wykonać zdjęcia porządku przy altanie śmietnikowej obok bloku numer 29 - pisze pan Stanisław. - Stan taki utrzymuje się od 4 tygodni , czego dowodem są telefony do straży miejskiej o interwencje w tej sprawie (pan ze Straży Miejskiej mówił, że to wrony poroznosiły). Świadczy to o tym, że w naszym mieście jest kabaret lub brak jakiejkolwiek władzy. Wygląda na to, że nikomu na niczym nie zależy. Kolejnym tematem jest działka przylegająca do bloku 29, nigdy nie koszona bo to nie należy do miasta ani do TSM. Rok temu było w tej sprawie pisane pismo, odpowiedź przyszła, że miasto szuka właściciela (...) - pisze pan Stanisław. - Drodzy Państwo, czy wam nie wstyd (...)? Mam nadzieję, że w końcu ktoś się zainteresuje wyglądem centrum osiedla, gdzie są śmieci, smród i pijaczki wygodnie siedzący na wyrzuconych fotelach.

Adresatami pisma, z powiadomieniem naszej redakcji, są: Urząd Miasta Tarnobrzega, Rada Miasta Tarnobrzega, Tarnobrzeska Spółdzielnia Mieszkaniowa, przewodniczący Rady Dariusz Bożek oraz radni Norbert Mastalerz i Robert Rębisz.

Liczymy na szybką interwencję w tej sprawie ze strony adresatów e-maila.

Źródło:vivi24

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 23

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Serbinów to wiocha, jak zresztą cały Tarnobrzeg

G
Gość
2018-05-15T19:57:38 02:00, Parasol:

Siarczyste pępki żółte brzuszki

Żadna wieś tego,,miasta,,nie chciała by przyłączyć do siebie

M
Meg

Do tego za tym blaszakiem pełni butelek po wódce jak nie można zmusić właściciela do sprzątania to mu kare dać j szybko posorzata

N
NIE galerii

Co komu po galerii? Parking piętrowy tam zrobić. W Tbg-u brak miejsc parkingowych w centrum to akurat by sie taki piętrowy przydał. 

G
Gość

Tam gdzie miala byc galeria,ogrodzic teren i wpuscic kozy,bedzie atrakcja na cala Polske.

G
Gość
W dniu 17.05.2018 o 22:27, ewwka napisał:

witam z całego serca wszystkich mieszkanców strasznie brudnego miasta Tarnobrzeg Tak sie składa ze mieszkam tu juz 35lat i nigdy nie było tak brudno Brudno to mało powiedziane ale jeden SYF gdzie sa spółdzielnie urzedy i Ci własciciele swoich posesji ale bacznie obserwuje Pania która sprzata na powislu tak ta kobicina zapi.....a powinni jej licznik do d..y włozyc teren ma od tapimy wianek skalna a jak zgrabili liscie w jesieni to lezały na kupkach do wiosny i znowu grabili chodniki masakra a przy szpitalu zicze przy Basce stoja od grudnia centrum wiezowce kupa na kupie smietniki spółdzielni tarn jeden syf własciciel który wynaja zabce koło tapimy to zapomniał ze trzeba sprzatac jak ktos płaci wynajem to obowiazek ma sprzatac własciciel a nie najemca dzików woła o pomste jednym słowem jaki Pan taki kram jak prezes dyrektor włodarz nie nauczony roboty tylko kombinacji to ma w du*** wszystko Miejskie spolki rozp. Mleczarz i od tego czasu rozpierducha,zewnetrzne firmy robia po lepkach.

G
Gość

A w Jeziorze Tarnonbrzeskim kąpią psy,bardzo duzo psow.

k
kozak

Ot i buraczana kultura serbinowskiej gawiedzi , syf kiła i mogiła !

d
dupa
W dniu 17.05.2018 o 22:53, Gość napisał:

Cepie Norbi twoją głupotę i ograniczenia to widać i czuć w każdym postcie z nickiem

cmok !!!

G
Gość
W dniu 17.05.2018 o 22:27, ewwka napisał:

witam z całego serca wszystkich mieszkanców strasznie brudnego miasta Tarnobrzeg Tak sie składa ze mieszkam tu juz 35lat i nigdy nie było tak brudno Brudno to mało powiedziane ale jeden SYF gdzie sa spółdzielnie urzedy i Ci własciciele swoich posesji ale bacznie obserwuje Pania która sprzata na powislu tak ta kobicina zapi.....a powinni jej licznik do d..y włozyc teren ma od tapimy wianek skalna a jak zgrabili liscie w jesieni to lezały na kupkach do wiosny i znowu grabili chodniki masakra a przy szpitalu zicze przy Basce stoja od grudnia centrum wiezowce kupa na kupie smietniki spółdzielni tarn jeden syf własciciel który wynaja zabce koło tapimy to zapomniał ze trzeba sprzatac jak ktos płaci wynajem to obowiazek ma sprzatac własciciel a nie najemca dzików woła o pomste jednym słowem jaki Pan taki kram jak prezes dyrektor włodarz nie nauczony roboty tylko kombinacji to ma w du*** wszystko 

Cepie Norbi twoją głupotę i ograniczenia to widać i czuć w każdym postcie z nickiem

P
Parasol

Żółte brzuszki ☺☺

m
myszka

Tylko patrzeć jak szczury zaczną się wylęgiwać.

 

A władza się żarła, żre i będzie żarła. Bo taki jest Tbg.

M
Mieszkaniec

To p.o prezydenta p. Kalinka podczas sobotniego przesiadywania pod namiotem i zwiedzania Osiedla Serbinów nie dostrzegł tego problemu? Tak zainteresowany biedaczysko problemami naszego miasta, urządza procesje po naszych osiedlach aż lokalne media muszą mu napisać gdzie sa faktyczne problemy.  Jak ktoś się nie nadaje na stanowisko to powinien sobie odpuścić skok na stołek.

w
waclaw G.

to teraz deb***e ze stalowej woli NIEzbieraja naszych smieci tylko sie z nas smieją 

J
Januszõ

Tym społeczniakom,byłym ormowcom naprawde już sie nudzi.Siedzą w oknach dzień i noc i obserwują.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3