Powiat zwoleński. Marihuana i amfetamina w domu i samochodzie 29-letniego mężczyzny

jpZaktualizowano 
Policja w Zwoleniu
Zwoleńscy policjanci zatrzymali 29-letniego mieszkańca miejscowości i w powiecie zwoleńskim, który w swoim mieszkaniu i w samochodzie posiadał marihuanę i amfetaminę.

Mężczyznę zatrzymano w niedzielę dzięki pracy operacyjnej mundurowych. W trakcie przeszukania miejsca zamieszkania oraz samochodu ujawniono torebki foliowe z zapięciem strunowym z zawartością środków odurzających w postaci marihuany oraz amfetaminy o wadze ponad 200 gram.

Ponadto zabezpieczono wagę elektroniczną służąca do ważenia tych substancji. Wobec mężczyzny sąd zastosował tymczasowe aresztowanie i niebawem stanie przed sądem i odpowie za swoje czyny. policja przestrzega, że w Polsce posiadanie nawet niewielkiej ilości narkotyków jest zabronione i zagrożone karą pozbawienia wolności do jednego roku.

MASZ CIEKAWĄ INFORMACJĘ, ZROBIŁEŚ ZDJĘCIE ALBO WIDEO?
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego?
PRZEŚLIJ WIADOMOŚĆ NA radom@echodnia.eu lub Facebook

polecane: Flesz - Ukraińcy chcą więcej zarabiać

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 12

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

C
Cygan
12 września, 21:39, Detektyw:

No a najbardziej to sprzedaje Tajger ze Zwolenia on ma juz około 2 lat układ z policja wszędzie dobre chlopaki o tym wiedzą tak ze z dala od niego

15 września, 17:50, Gość:

I bardzo dobrze robi. Ciągle słychać że ktoś sprzedaje jak nie matki to młodzi ludzie. To jest jakaś patologia

Co wy ludzie macie w glowach. Już wam mózgi wypalily te narkotyki. Teraz to co drugi cpa. Tepic to gowno!

Niech przestanie sam huh ćpac a nie rozpierdala sie na innych fus jebany jechac z kurwami

G
Gość
12 września, 21:39, Detektyw:

No a najbardziej to sprzedaje Tajger ze Zwolenia on ma juz około 2 lat układ z policja wszędzie dobre chlopaki o tym wiedzą tak ze z dala od niego

I bardzo dobrze robi. Ciągle słychać że ktoś sprzedaje jak nie matki to młodzi ludzie. To jest jakaś patologia

Co wy ludzie macie w glowach. Już wam mózgi wypalily te narkotyki. Teraz to co drugi cpa. Tepic to gowno!

Z
Zwolenianka...
15 września, 10:00, Bomba 🧨:

Tajger ze Zwolenia to ciężki frajer pruje się na chłopaków jak zły za kreske albo kielicha wszystko na komendzie wiedzą gdzie co i jak zawijaja go i ciagle puszczaja rozjebie sie i wolny puszczaja po wiecej informacji masakra jak tak można j to nie jest moje zdanie tylko okolice o tym mowia nie podawać reki takim gonic ich pozdrawiam.

Kontrolujemy bajere Bomba gonić frajera co na psach mordę otwiera wiem ktory to taki fusik ćpunek tygrys czy tajger chyba kundel h.j mu w d..e

B
Bomba 🧨

Tajger ze Zwolenia to ciężki frajer pruje się na chłopaków jak zły za kreske albo kielicha wszystko na komendzie wiedzą gdzie co i jak zawijaja go i ciagle puszczaja rozjebie sie i wolny puszczaja po wiecej informacji masakra jak tak można j to nie jest moje zdanie tylko okolice o tym mowia nie podawać reki takim gonic ich pozdrawiam.

A
Agati

Pani Agati to już przejście wszystkiego jej mąż poszedł siedzieć ona sie bawiła i ruchala z kim popadnie A teraz wielka Pani Dama I szczęśliwa rodzinka śmiech na sali

G
Gość
12 września, 17:55, Gość 000:

Ciekawe kiedy Pani Agati matka 2 dzieci pojdzie tam gdzie jej miejsce bo już pol Zwolenia sprzedała

13 września, 11:18, Gość:

Takich "matek" niestety jest więcej.. Ale co z tego, jak np mamusia jednej w prokuraturze sprzatala i awansowala jakims cudem do biura podawczego ... Mysli takie scierwo, ze jest bezkarne, moze cpac, sprzedawac i smiac sie ludziom w twarz. Zrobic kolejne dziecko (potem nagle dzieci chore, ciekawe dlaczego hmmm?) ... I teraz policja przypisuje sobie jakis sukces ? Udalo IM? sie zatrzymac .. czy wysypaly sie kurwiska jedne zeby dzieciom dac jesc, bo 500 przecpaly... smiech na sali. Zamykali by tych, ktorzy na prawde gorsza swoim przykladem, krzywdza dzieci i robia kolejne z kim popadnie.. a nie porzadnych chlopakow ;) pozdro !!!

Racja ! Te "madki" przechodzą ludzkie pojęcie. Ale gdzie jest policja ? Gdzie sa służby? wszyscy wokół wiedzą tylko nie oni

G
Gość
12 września, 17:55, Gość 000:

Ciekawe kiedy Pani Agati matka 2 dzieci pojdzie tam gdzie jej miejsce bo już pol Zwolenia sprzedała

Takich "matek" niestety jest więcej.. Ale co z tego, jak np mamusia jednej w prokuraturze sprzatala i awansowala jakims cudem do biura podawczego ... Mysli takie scierwo, ze jest bezkarne, moze cpac, sprzedawac i smiac sie ludziom w twarz. Zrobic kolejne dziecko (potem nagle dzieci chore, ciekawe dlaczego hmmm?) ... I teraz policja przypisuje sobie jakis sukces ? Udalo IM? sie zatrzymac .. czy wysypaly sie kurwiska jedne zeby dzieciom dac jesc, bo 500 przecpaly... smiech na sali. Zamykali by tych, ktorzy na prawde gorsza swoim przykladem, krzywdza dzieci i robia kolejne z kim popadnie.. a nie porzadnych chlopakow ;) pozdro !!!

M
Mati wzw

A szkoda gadać o tych fusach wszyscy wiedzą jacy oni są dętki i tyle na ten temat

P
Piotruś Pan
12 września, 21:39, Detektyw:

No a najbardziej to sprzedaje Tajger ze Zwolenia on ma juz około 2 lat układ z policja wszędzie dobre chlopaki o tym wiedzą tak ze z dala od niego

No słyszeliśmy o nim lataja wielce wybujane kozaki a sie pruja jak co do czego przyjdzie okradnie jakaś babcie i później śpiewa na komendzie zeby puchy nie grzać ile razy na dolku byl i dalej lata jak by nic ach szkoda drukować

D
Detektyw

No a najbardziej to sprzedaje Tajger ze Zwolenia on ma juz około 2 lat układ z policja wszędzie dobre chlopaki o tym wiedzą tak ze z dala od niego

G
Gość 000

Ciekawe kiedy Pani Agati matka 2 dzieci pojdzie tam gdzie jej miejsce bo już pol Zwolenia sprzedała

G
Gość

Kiedy Katarzyna M. pójdzie do pudła sama sprzedawała i bierze a wolna jak ptak.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3