Wyszukiwarka wyborcza

Wybory Parlamentarne

Sprawdź, gdzie możesz zagłosować

Trzecia liga. Wisła Sandomierz przegrała na własnym boisku z ostatnim zespołem w tabeli, Podlasiem Biała Podlaska

facebook sks wisła sandomierz
W meczu 16 kolejki trzeciej ligi, Wisła Sandomierz przegrała 0:1 z Podlasiem Biała Podlaska.

Wisła Sandomierz - Podlasie Biała Podlaska 0:1 (0:1),
0:1 Damian Leśniak 35,

Wisła: Wierzgacz - Korona, Konefał, Kolbusz (67 Mokrzycki), Chorab (79 Ferens) - Piątkowski, Siedlecki (58 Poński), Kamiński, Łata (46 Sornat) - Putin, Piechniak (58 Nogaj).

Wisła nie poradziła sobie na własnym boisku z ostatnim zespołem tabeli, Podlasiem Biała Podlaska.
W 89 minucie z pięciu metrów Michał Mokrzycki trafił w bramkarza. To była jedyna i najbardziej dogodna okazja w tym meczu do strzelenia gola przez Wisłę.Do 35 minuty na boisku była piłkarska kopanina. W tejże minucie, Podlasie wykonywało rzut rożny po którym Damian Leśniak strzałem głową pokonał Stanisława Wierzgacza. Za moment mogło być już 0:2. Strzał jednego z graczy zablokował w ostatniej chwili Kolbusz. Z kolei w 42 minucie bramkarz Wisły popisał się bardzo dobrą interwencją broniąc strzał gracza gości.

ZOBACZ TEŻ: Sportowy flesz filmowy. Którzy sportowcy mają najwięcej dzieci?

Wideo

Komentarze 24

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone ze względu na ciszę wyborczą i zostanie włączone po jej zakończeniu.

Podaj powód zgłoszenia

k
kibic

mam pytanie , cy pan Pietrasiak był skazany za korupcję ? czy ma wykształcenie do prowadzenia Wisły , ile klub zarobił na pucharze , bo nowy burmistrz to pewnie was kopnie lewym butem , bo ręczna jest teraz ważna , osobiście ludzie zamotani w sprzedaż meczy nie powinni być działaczami Wisły , czekam na ruch Pana Wieczorka tak w wyborach nawiedzonego co do uczciwości

k
kibic

może mnie pamięć zawodzi , a czy czasem trener P. to nie afera z meczami ? 

A
Aaa

No przeciez nasi gracze przypisali sobie 3 łatwe punkty przed meczem, bo kelnerzy na tacy naszym gwiazdom je przyniesli. TRENERZE daleki jestem od krytykanctwa, ale niech sie Pan poslucha co Pan powidzial po meczu. Albo ja bylem na innym meczy albo Pan ogladal cos innego. Albo ktos z nas byl pod wplywem. Ja widzialem padakę, brak zaangazowania, nieporozumienie wsrod graczy i kilku graczy o poziomie A klasy. Nazwisk z grzecznosci nie podam, ale na miejscu kilku graczy popatrzylbym w lustro i powiedzial sobie KONCZ WASC WSTYDU OSZCZĘDŹ. Jesli trener mowi, ze tamci mieli jedna sytuacje to chyba spal albo byl pod wplywem jak wspomniałem. I jesli nasi tak gnietli to ja chyba tez na innym meczy bylem. Facet z jajami powiedzialby, ze to bylo dno dna i masa mulu a nie druzyna, ktora wie co ma grac. KICHA KICHA KICHA. Ale moze ten kop zadziala na prezesa i pojdzie po rozum do glowy. TRZECH dobrych zawodnikow ofensywnych w przerwie zimowej a nie 6 czy 7 Miroszkow czy innych gwiazdorów ktorzy mogą co najwyzej pilki podawac. Koniec z kompromitacją bo kibice maja dość !!!!!!. Jesli tego nie bedzie w przerwie zimowej to witaj 4 ligo. PAMIETAJCIE 3 NA POZIOMIE LUB NIKOGO. 

A
Aaa

No przeciez nasi gracze przypisali sobie 3 łatwe punkty przed meczem, bo kelnerzy na tacy naszym gwiazdom je przyniesli. TRENERZE daleki jestem od krytykanctwa, ale niech sie Pan poslucha co Pan powidzial po meczu. Albo ja bylem na innym meczy albo Pan ogladal cos innego. Albo ktos z nas byl pod wplywem. Ja widzialem padakę, brak zaangazowania, nieporozumienie wsrod graczy i kilku graczy o poziomie A klasy. Nazwisk z grzecznosci nie podam, ale na miejscu kilku graczy popatrzylbym w lustro i powiedzial sobie KONCZ WASC WSTYDU OSZCZĘDŹ. Jesli trener mowi, ze tamci mieli jedna sytuacje to chyba spal albo byl pod wplywem jak wspomniałem. I jesli nasi tak gnietli to ja chyba tez na innym meczy bylem. Facet z jajami powiedzialby, ze to bylo dno dna i masa mulu a nie druzyna, ktora wie co ma grac. KICHA KICHA KICHA. Ale moze ten kop zadziala na prezesa i pojdzie po rozum do glowy. TRZECH dobrych zawodnikow ofensywnych w przerwie zimowej a nie 6 czy 7 Miroszkow czy innych gwiazdorów ktorzy mogą co najwyzej pilki podawac. Koniec z kompromitacją bo kibice maja dość !!!!!!. Jesli tego nie bedzie w przerwie zimowej to witaj 4 ligo. PAMIETAJCIE 3 NA POZIOMIE LUB NIKOGO. 

j
ja 78

dupki mieli by spokojną zimę i spokojny środek tabeli , ale towarzystwo olało mecz i dalej wiszą nad spadkiem , ręce opadają

g
gość
W dniu 12.11.2018 o 08:53, www napisał:

Ej Kolego, a Pana Borowskiego na dwóch meczach przed wyborami nie widziałeś?? NIgdy wcześniej  go nie było .... więc nie gadaj głupot

To żeś się teraz "pokozoł"
Borowski chodził prawie na wszystkie mecze WISŁY , prawie na wszystkie głąbie

g
gość
W dniu 12.11.2018 o 08:53, www napisał:

Ej Kolego, a Pana Borowskiego na dwóch meczach przed wyborami nie widziałeś?? NIgdy wcześniej  go nie było .... więc nie gadaj głupot

To żeś się teraz "pokozoł"
Borowski chodził prawie na wszystkie mecze WISŁY , prawie na wszystkie głąbie

k
kibic

Pietrasiak to się nadaje do prowadzenia drugiej drużyny Alitu Ożarów razem ze swoim asystentem

k
kibic

ta gra naszej drużyny ma swoja nazwę '' padaka '' , zawodnicy powinni się wstydzić , a trener przeprosić za siebie i za nich , odejdzie Piątkowski i Putin i nie ma drużyny , okręgówka to szczyt możliwości tej słabej drużyny

g
gosc

no wiedze ze niektorym to polityka przeslonila wszstko,PB donaldostwo ale jak tych 11 gosci nie zacznie grac to kicha

w
www
W dniu 12.11.2018 o 01:55, sandomierzanin napisał:

100% racji! Marzec był na pucharze z Podbeskidziem bo to było przed drugą turą wyborów i "trzeba" było się pokazać, hehehe a teraz to tak jak było przez minione 20 lat chłopa nie będzie przy Koseły -  takie są fakty! ps.i "wielkie" gratulacje dla redaktora za jakość zdjęcia do artykułu, Czym żeś ty chłopie to zdjęcie robił?!! o moja miłości...... aparatem z przed 2 wojny światowej?!!! ja pierd... jak ludzie potrafią się kompromitować...

Ej Kolego, a Pana Borowskiego na dwóch meczach przed wyborami nie widziałeś?? NIgdy wcześniej  go nie było .... więc nie gadaj głupot

s
sandomierzanin
W dniu 11.11.2018 o 15:50, Wacpan napisał:

Kto wystawia taki skład na mecz z drużyną z którą zawsze dostajemy becki nie jest dobrym trenerem.Jak można grać w Wiśle i przedstawiać taki kicz.Patologiczne sytuacja w tym klubie jest przejawem aiwnosci wyborców że Marzec już się dzisiaj nie pojawił bo ma wy.... na noge i będzie utrzymywał emerytów w piłce recznej

100% racji! Marzec był na pucharze z Podbeskidziem bo to było przed drugą turą wyborów i "trzeba" było się pokazać, hehehe a teraz to tak jak było przez minione 20 lat chłopa nie będzie przy Koseły -  takie są fakty! 
ps.
i "wielkie" gratulacje dla redaktora za jakość zdjęcia do artykułu, Czym żeś ty chłopie to zdjęcie robił?!! o moja miłości...... aparatem z przed 2 wojny światowej?!!! ja pierd... jak ludzie potrafią się kompromitować...

s
sandomierzanin
W dniu 11.11.2018 o 15:50, Wacpan napisał:

Kto wystawia taki skład na mecz z drużyną z którą zawsze dostajemy becki nie jest dobrym trenerem.Jak można grać w Wiśle i przedstawiać taki kicz.Patologiczne sytuacja w tym klubie jest przejawem aiwnosci wyborców że Marzec już się dzisiaj nie pojawił bo ma wy.... na noge i będzie utrzymywał emerytów w piłce recznej

100% racji! Marzec był na pucharze z Podbeskidziem bo to było przed drugą turą wyborów i "trzeba" było się pokazać, hehehe a teraz to tak jak było przez minione 20 lat chłopa nie będzie przy Koseły -  takie są fakty! 
ps.
i "wielkie" gratulacje dla redaktora za jakość zdjęcia do artykułu, Czym żeś ty chłopie to zdjęcie robił?!! o moja miłości...... aparatem z przed 2 wojny światowej?!!! ja pierd... jak ludzie potrafią się kompromitować...

W
WOJTEK

Dajmy im szansę wygrywają ostatni mecz i w miarę spokojnie przetrzymujemy okres zimy albo od wiosny  zaprzestajemy wchodzić na stadion i opłacać  kolesiostwo i Donaldostwo !

W
Wacek

Brak respektu do poziomu w 3 lidze,  trener ograł się w wyższych ligach a dziś B klasa by z nami wygrała, ale jak postawimy obok boiska pręgierz ku czci nieudanych meczy la trenerów może się jesotry ogarną!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3