Wkrótce Noc Zakupów w Galerii Echo. Oto lista promocji

Redakcja
archiwum
Rabaty, promocje, zniżki przygotowała Galeria Echo na kolejną Noc Zakupów. 10 maja, w piątek, będzie można zrobić zakupy dużo taniej.

300 pierwszych klientów, którzy zrobią zakupy za minimum 500 zł na maksymalnie pięciu paragonach otrzyma w prezencie bon upominkowy Galerii Echo o wartości 100 złotych.

ZOBACZ -Sprawdź promocje na Noc Zakupów

Bony wraz listą sklepów które je honorują będą wydawane w punkcie informacyjnym Galerii Echo (poziom 0, obok kina He-lios). Lista jest również dostępna na naszej stronie internetowej w zakładce Bony Upominkowe.

Niektóre sklepy przygotowały także specjalną ofertę raba-tową dla użytkowników aplikacji mobilnej Galerii Echo. Wystar-czy dodać sklep do listy ulubionych i specjalny kupon pojawi się na naszym smartfonie w formie obrazkowego SMSa.

Kupon posiada swój okres ważności, a po jego wygaśnię-ciu użytkownik nie może wykorzystać kuponu. Mamy czas na jego wykorzystanie do północy. Kupon jest także jednorazowy. Po wybraniu opcji "Użyj" w kuponie, klient ma 5 minut na oka-zanie kuponu sprzedawcy - na ekranie animuje się odliczanie. Po tym czasie kupon traci ważność. Specjalnie dla prawdziwych łowców promocji i okazji. Na przykład w sklepie Americanos Pepe Jeans w trakcie Nocy Zakupów otrzymamy rabat 10 pro-cent na spodnie i 20 procent na pozostały asortyment... ale bę-dąc szczęśliwym użytkownikiem aplikacji - rabat na spodnie bę-dzie wynosił już 20 procent.

Aplikację wyposażono też w moduł koszyka zakupów, z możliwością obsługi głosowej, robienia zdjęć oraz zapamięty-wania sklepu. Elektroniczna lista zakupów pomaga wprowadzić odrobinę porządku w zakupowym szaleństwie. Dzięki integracji z mediami społecznościowymi, informacjami o znalezionych promocjach i dokonanych zakupach będzie można podzielić się także nimi ze znajomymi. W trakcie tej Nocy Zakupów nastąpi absolutny koniec z błądzeniem po centrum handlowym. Dzięki aplikacji Echo, klienci łatwo wyszukają po słowach kluczowych interesujący ich sklep i za pomocą jednego kliknięcia zlokalizują go na mapie. Komórka może stać się w ciągu minuty swoistym przewodnikiem po alejkach centrum. Tym bardziej, że inteligen-ta wyszukiwarka podpowie nam gdzie znajdziemy interesujący nas asortyment. Wystarczy w niej wpisać przykładowo: koszule, marynarki, lub buty. Wersja głosowa dla tych, co nie lubią pisać. Aplikacja podpowie również jaka promocja znajduje się w aktualnym sklepie.

Co dziesiąty Polak kupuje podróbki

Wideo

Komentarze 17

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

P
Promocyja

I znowu parking galeri pęknie w szwach, samochody ludzi zaleją orlen i bocianek by zyskać RABACIK. Albo co lepsza wyda 500 zł żeby dostać 100 zł a najemcy echo zrobią trik znany wszystkim czyli zecza która kosztowałą przed nocą zakupów 49.99 w ową noc bedzie kosztować 99.99 i też bedzie się opłacać. A żeby się lepiej wydawało kase na te cudowne promocje zagra jakiś zespół???? W tamtym roku jeśli się nie myle to Kasia Kowalska. 

a
aassa

badziewie atakuje ,wole tanią odzież Plantylub bazary

d
demon

ch..ja prawda tylko naciagaja zeby cos kupic i nic wiecejWIELKA LIPA z tych nocy zakupow juz bylem raz i .................. z tym
 

s
stefanek

He, he... Chyba się jednak wybiorę do H&M.
Rabat 3000% to nie byle co...:)

P
Promocyja

I znowu parking galeri pęknie w szwach, samochody ludzi zaleją orlen i bocianek by zyskać RABACIK. Albo co lepsza wyda 500 zł żeby dostać 100 zł a najemcy echo zrobią trik znany wszystkim czyli zecza która kosztowałą przed nocą zakupów 49.99 w ową noc bedzie kosztować 99.99 i też bedzie się opłacać. A żeby się lepiej wydawało kase na te cudowne promocje zagra jakiś zespół???? W tamtym roku jeśli się nie myle to Kasia Kowalska. 

P
Promocyja

I znowu parking galeri pęknie w szwach, samochody ludzi zaleją orlen i bocianek by zyskać RABACIK. Albo co lepsza wyda 500 zł żeby dostać 100 zł a najemcy echo zrobią trik znany wszystkim czyli zecza która kosztowałą przed nocą zakupów 49.99 w ową noc bedzie kosztować 99.99 i też bedzie się opłacać. A żeby się lepiej wydawało kase na te cudowne promocje zagra jakiś zespół???? W tamtym roku jeśli się nie myle to Kasia Kowalska. 

d
daros

j..... wyścig szczurów

m
michal77

I jeszcze zrobcie fotorelacje z tej nocy zakupow. buhahahaha / Zenada ...

n
noname

ECHO - banda kretynów !!! Zeby na pierwszym planie byl artykuł o jakiejs glupiej nocy zakupow to juz jest debilizm.

g
galerian

oj nie idzie tym galeriom kieleckim skoro eCHO ciagle je  reklamuje.. a kogo obchodzi ta noc zakupow jak ludzie kasy nie maja zeby wydawac po 500zł . Echo  wy jestescie kretynami do potegi !!!

d
dziadostwu-nie

Nie ośmieszajcie się z "przecenami" wysokości 10 czy 15%. W doopę wsadźcie sobie taki rabat.

s
stefan niesiołek

Przecież to normalne że mają w tym interes aby naganiać idiotów na zakupy chińskiej tandety za wygurowaną cenę !
Ja byłem dzisiaj na bazarku , a tam wszystko tańsze niż w galerii ( śmiać mi się chce z tych co płacą za metki , a te ciuchy sa produkowane w azji ) miejsc pracy drodzy rodacy ot tego nie przybędzie w Polsce , a wy wkrótce zaczniecie jeszcze bardziej uciekać za pracą za granicę. Wasze zachowanie konsumenckie tylko o tym świadczy.

a
annaanna

WIELKA LIPA  !!!

1234

po co mydlic ludziom oczy ? wiadomo ze sklepy specjalnie teraz odklejaja rabaty i przeceny, a i tak wyjdzie na to samo albo i drozej hahaha.

R
Rambo

Już lecę wgrywać na swojego smartfona aplikację zakupową galerii wraz z funkcja listy zakupów przechowywaną na zewnętrznych serwerach, by mieć jakiś tam rabacik. "Pocałuja w pupę wójta".

Dodaj ogłoszenie