Bajkowa podróż poślubna kieleckich radnych - Katarzyny Kwietniak i Kamila Suchańskiego. 18 dni pełnych atrakcji [DUŻO ZDJĘĆ]

sZaktualizowano
Przewodniczący Rady Miasta Kielce Kamil Suchański oraz radna Kielc Katarzyna Suchańska wrócili z niezwykłej podróży poślubnej. Przez 18 dni zwiedzali niezwykłe zakątki Stanów Zjednoczonych oraz wysp Polinezji Francuskiej. Podzielili się z nami wrażeniami z miesiąca miodowego, prezentujemy też blisko 150 niezwykłych zdjęć.

Państwo Suchańscy najpierw polecieli Los Angeles. Tam spędzili kilka dni zwiedzając między innymi Beverly Hills, Venice Beach w miejscach gdzie był kręcony serial Californication z Davidem Duchovnym w roli głównej, czy Hollywood Boulevard gdzie w 1958 roku na Hollywood Blvd powstała Hollywoodzka Aleja Sław. Znajdują się tam gwiazdy odsłonięte przez wiele znanych osób - obecnie jest ich około 2600. - Byliśmy dumni, że jest tam też polska gwiazda - Ignacego Jana Paderewskiego - mówi Katarzyna Suchańska.

Potem para ruszyła na Polinezję Francuską, na którą z Los Angeles leci się aż 9 godzin. Wylądowali na Thaiti, gdzie spędzili dwie doby. - Poświeciliśmy je zwiedzaniu okolicy i podziwianiu widoków - mówi Kamil Suchański.

Następnym przystankiem na Polinezji Francuskiej była wyspa Moorea – położona 17 kilometrów na północny zachód od Tahiti. - Tam były rewelacyjne rafy koralowe, piękne pejzaże. Naprawdę było tam cudownie - mówi Katarzyna Suchańska.

Co ciekawe Moorea popularna jest zwłaszcza jako miejsce spędzania miesiąca miodowego przez nowożeńców i tak właśnie reklamowana przez biura podróży. Nic dziwnego ,że państwo Suchańscy wybrali tą rajską wyspę jako część swojego miesiąca miodowego.

Potem była jedna z wysp Bora Bora, leżąca na północny zachód od Tahiti. Tam para spędziła trzy noce na prywatnej wyspie. - Ciekawostką było to ,że z miejscowego lotniska można wyjechać tylko taksówką wodną - mówił Kamil Suchański.

Z Bora Bora państwo Suchańscy przemieścili się znów na Thaiti, a stamtąd polecieli do San Francisco w Stanach Zjednoczonych. Tam również dużo zwiedzali - między innymi słynny Golden Gate skąd rozpościerają się niesamowite widoki, czy więzienie Alcatraz. - Niestety mogliśmy je zobaczyć tylko z zewnątrz, ponieważ bilet na zwiedzanie trzeba kupić parę miesięcy wcześniej - mówi Kamil Suchański. - W San Francisco byliśmy też na meczu beseballa. Show tam jest niesamowite - dodaje.

- Na mnie w San Francisco wrażenie zrobiła Lombard Street. Jeden z odcinków tej ulicy, na osiedlu Russian Hill, jest znany jako najbardziej poskręcana ulica na świecie - mówi Katarzyna Suchańska.

Potem para ruszyła samochodem na zwiedzanie Stanów Zjednoczonych, celem był Los Angeles.

- Po drodze dużo zwiedzaliśmy. Między innymi Park Narodowy Sekwoi, który robi niezwykłe wrażenia. Byliśmy też w Dolinie Śmierci - największej depresji w Ameryce Północnej , 86 metrów poniżej poziomu morza. To jedno z najgorętszych miejsc na Ziemi, kiedy my tam byliśmy, było około - około 43,44 stopnie Celsjusza w cieniu. Zalecany jest zakaz wychodzenia na zewnątrz po 10 rano. Są ostrzeżenie - mówią Suchańscy. Dodajmy ,że temperatura w Dolinie Śmierci często osiąga 50 stopni, rekord to ponad 56!

Potem była wizyta w Las Vegas gdzie młoda para spędziła trzy noce. Były zakupy i gra w kasynie. - Udało nam się nawet wygrać małą sumę - śmieje się Kamil Suchański. I dodaje: - Byliśmy też na przedstawieniu słynnego Davida Copperfielda - ma scenę w działającym tu drugim największym hotelu świata MGM Grand Las Vegas. Show było niesamowite. David losował ludzi z publiczności , brali oni udział w spektaklu. Mieszkaliśmy w hotel Caesars Palace był kręcony Kac Vegas. Co ciekawe, centy hoteli w Las Vegas nie przerażają, my za trzy doby ze śniadaniami zapłaciliśmy około 1000 złotych.

- Potem drogą była już prosta do Los Angeles - gdzie zwiedziliśmy jeszcze Santa Monica. Z Los Angeles przylecieliśmy do Polski. To było niezwykle intensywne 18 dni, pełne niezapomnianych wrażeń - dodaje Katarzyna Suchańska.

Para wzięła ślub w sobotę 17 sierpnia. Uroczystość odbyła się w malowniczej scenerii Ogrodu Botanicznego w Kielcach. W wydarzeniu uczestniczyło wiele znanych osób ze świata polityki oraz biznesu, a także najbliższa rodzina i przyjaciele.

ZOBACZ TU : Przewodniczący Rady Miasta Kielce Kamil Suchański oraz radna Katarzyna Kwietniak w sobotę wzięli ślub. Było dużo znanych gości

Kamil Suchański to jest przewodniczącym Rady Miasta Kielce. Przedsiębiorca i pracodawca. Szef Stowarzyszenia Bezpartyjni i Niezależni, które w ostatnich wyborach samorządowych wchodziło w skład koalicji razem z Projekt Świętokrzyskie Bogdana Wenty. Ma 41 lat. Jest rodowitym kielczaninem. Ukończył prawo na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Jego wielką pasją jest wspinaczka, w 2018 roku jako pierwszy mieszkaniec regionu świętokrzyskiego zdobył Mount Everest - najwyższy szczyt świata.

Katarzyna Kwietniak , obecnie Suchańska również jest radną Rady Miasta Kielce. Przewodnicząca Komisji Finansów Publicznych. Starowała z listy Projekt Świętokrzyskie Bogdana Wenty. Ukończyła prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jest adwokatem. Jej praktyka obejmuje między innymi zagadnienia prawa administracyjnego, gospodarczego, cywilnego i rodzinnego; posiada również doświadczenie w zakresie prawa karnego. Ma 31 lat. Skończyła II Liceum Ogólnokształcące imienia Jana Śniadeckiego w Kielcach.

polecane: Flesz: Historyczny sukces Polki. Mamy Nagrodę Nobla!

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.